Hallmark zet weer alle kaarten in op Rijnvicus

Op maandag 13 juli ondertekenden Jan de Vries (directeur Rijnvicus) en Richard Grootenboer (Finance Director Europe Hallmark Cards) opnieuw voor langdurige samenwerking. Voor de komende 3 jaar is de werkgelegenheid van ongeveer 85 mensen veiliggesteld. De medewerkers komen uit de gemeenten Alphen aan den Rijn, Kaag en Braassem en Nieuwkoop. De meeste medewerkers van Rijnvicus hebben (enige) afstand tot de arbeidsmarkt.

Beter en langer contract

Hallmark en Rijnvicus gaan een contract aan voor tenminste 3 jaar, van 1 juli 2020 tot met 1 juli 2023. Hierdoor is continuïteit in de productie en recycling voor de producten van Hallmark gegarandeerd. Dit contract biedt de medewerkers van Rijnvicus kansen om te doen waar ze goed in zijn. De directeur van Rijnvicus maakte onlangs zijn vertrek bekend naar DSV. Hij is zeer trots dat hij voor zijn vertrek deze mooie deal heeft getekend. “Deze handtekening heb ik met liefde voor mijn medewerkers gezet. Hallmark is een begrip in onze organisatie. Wij hebben nu marktconforme prijzen en wij zijn blij dat Hallmark hierin is meegegaan. Zij laten opnieuw zien dat zij onze medewerkers op waarde schatten”.

Hallmark: waardevolle relaties

Bij Hallmark vinden ze het belangrijk om waardevolle relaties op te bouwen. Of je nu een mooie verjaardagskaart zoekt, iemand beterschap wil wensen of verrassen. “Wereldwijd verrast Hallmark al meer dan 100 jaar mensen met de mooiste kaarten. Juist in deze tijd waarin veel mensen op afstand van elkaar leven, sturen meer mensen elkaar een kaartje. Wij maken mogelijk dat je elkaar verrast met de leukste kaarten. Zo toveren wij een lach op hun gezicht! Onze wenskaarten zijn van de beste kwaliteit en wij variëren altijd in thema en formaat”, aldus de heer Grootenboer van Hallmark. Rijnvicus sluit daar goed op aan, omdat voor alle formaten een passende molen wordt ontworpen en gemaakt.

Kansen voor banen in logistiek

Rijnvicus maakt duizenden kaartenmolens en andere producten voor Hallmark. Daarbij verzorgt Rijnvicus alle processen, van grafisch ontwerp, productie, montage, verzending en registratie tot aan de recycling. Van alle molens is bekend waar deze zijn en deze komen regelmatig terug naar Rijnvicus voor service en onderhoud. Zo worden de molens zo lang mogelijk duurzaam ingezet. Deze werkprocessen gebruikt Rijnvicus om medewerkers op te leiden in de logistiek. Hierdoor kunnen medewerkers diploma’s of (deel)certificaten halen. Zo is de kans groter dat ze een baan vinden op de arbeidsmarkt. 

Toekomst

Hallmark en Rijnvicus kijken uit naar de vernieuwde en verlengde samenwerking. Bij Rijnvicus staat de ontwikkeling van de medewerkers voorop. Zo halen ze maximale uit zichzelf zowel bij Rijnvicus als bij ondernemers uit de regio. Benieuwd wat Rijnvicus voor u als ondernemer kan betekenen? Neem dan contact op met het Werkgeversservicepunt van Rijnvicus. Ook maakt Rijnvicus Displays link naar  diverse metaaloplossingen op maat. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op met onze verkoopafdeling.

 

Ondertekening Hallmark